MP3 dalkove ovladani II

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

Prave pracuji na podobnem prijimaci, ale s ATMELem. Je to moje
maturitni prace.

Zatim mam HW - ATMEL 89C2051, MAX232, SFH506-36 a jednoduchy "zdroj"
pro ziveni z COMu. V soucasne verzi to "meri" 16bitovy citacem mezeru
mezi sestupnymi hranami z SFH. Tyto udaje posila jako 2 byte do PC
pres COM 9600,8N1. Pokud citac pretece, posle 0 a ceka na dalsi
sestupnou hranu.

A nyni muj dotaz:

1. Bude stacit maximalni meritelny usek asi 71 ms pro vetsinu
   dalkacu ?
   Je mi jasne, ze minimalni meritelna hodnota asi 1 us je zbytecne
   mala, takze rozsireni by nebyl problem (a pak teda na kolik ?)

2. Staci mereni jen sestupnych hran ?
   Timto zpusobem prichazim o polovinu (mozna smerodatnych)
   informaci ...

Softwarove pojeti:

Na PC bych si predstavoval, ze to bude jenou umet spustit nejaky
program, poslat libovolnou message libovolnemu oknu, poslat klavesy
aplikaci (bud jen pokud je aktivni, nebo i kdyz neni) a mozna i dalsi.

Zatim mam jen kousek naprogramovany v Delphi, ale uvazuji o tom, ze
az to bude hotove, tak uvolnim cely zdrojak.

Zaznamenana data se kterymi se prijaty vzorek porovnava ukladam do
registru jako binarni hodnotu (kazdy vzorek = tlacitko je jedna
polozka a ty jsou seskupeny do jednotlivy "dalkacu"), takze pripadne
sireni bude mozne - proste se ten kousek registru vyexportuje.

Pozn: Muze mi nekdo vysvetlit, jak dosahuji u te konstrukce s PICem
      na GeoCities urovni V24 (+-12V) ?

Diky za odpovedi a navrhy, Pavel maturujici za mesic :-(((