MP3 dalkove ovladani

Petr Weissar weissar
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

>Tahle adresa je fakt bomba (resp. jeji obsah)
>nezamyslel jste se nekdo na nejakym ovladani, kt. by fachalo ne pres IR?
>Protoze, co kdybych chtel ovladat pocitac z vedlejsiho pokoje. To vite,
este
>na tom nejsem tak dobre, abych mohl mit pocitac v kazdy mistnosti.

Ovladani jsem vyresil tak, ze jsem pripojil misto PIC desticky jiny pocitac
(nulovym modemem) a komunikoval z terminalu. Planuji pak dat do druhe
mistnosti krabicku s 2051, ktera bude komunikovat s tim prehravacim PC
vedle.
Pro zjednoduseni komunikace jsem upravil ten plug-in, aby se to ridilo jen
jednim znakem prijatym z linky .....

Petr

| Ing. Petr Weissar              |
| weissar@kae.zcu.cz             |