Odhlasit!!!!

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

On Tuesday, April 27, 1999 12:48 PM, Josef Vopalensky
[SMTP:VOPALEJ@feld.cvut.cz] wrote:

> Mozna proto, ze nenapisete celou www adresu ;-).
> Mozna jsem slepej, ale nemohl jsem najit odkaz na stranky o teto
> konferenci na mobil.cz

Jsem ja to ale ... Ja mam stale iluze ...

Adresa stranky o konferenci HW-news je http://hw.cz/hw_news.html.
Odhlasovat se musite z adresy, pod kterou jste prihlaseni. Neni-li
dostupna jde to i z te stranky jejim vyplnenim.

Tomas

BTW IP adresa hw.cz je 195.39.16.12, a nektere (konkretne muj)
nameservery uz to vzaly na vedomi.

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>
HW server              http://www.hw.cz