MP3 dalkove ovladani II

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

On 27 Apr 99, at 12:46, Pavel Kriz wrote:

..
> Pozn: Muze mi nekdo vysvetlit, jak dosahuji u te konstrukce s PICem
>       na GeoCities urovni V24 (+-12V) ?

Nijak, to je takovy feegl (neboli figl) - vstup v PC je (obvykle,
nikde to neni definovano) schopen prijimat i TTL signal, protoze ma
rozhodovaci uroven nekdo kolem 1-2V, takze 0V (log. 0) bere jako -12
az -3V podle definice, 5V (log. 1) bere jako +3 az +12V. Neni nutne
tedy pouzivat MAXe atd., akorat vyznam logickych urovni je obracena
(-12 az -3 je log. 1, +3 az +12 je log. 0). Takze nepouzivate-li HW
seriovou linku (PIC je obvykle nema), tak to pisete SW a pak je je to
jedno, v jake polarite to prichazi (lze tak pomoci odporu a 5V
Zenerky resit i vstup PC->PIC).

Jiri.