MP3 dalkove ovladani

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

Predesilam ze s tema "kulifonama" s MP3 nemam zadne zkusenosti,
ale: pokud to muzete ovladat z nejakeho IR ovladace, neni nic
jednodussiho nez nahradit IR cestu RF signalem. Zabudoval jsem
takhle vysilaci modulek do dalkoveho ovladani od PIONEERa
a do receiveru jsem dal modulek prijimace. Odskrabnul jsem signal
z IR prijimace (aby se to nehadalo-ve vysilaci jsem z dalsich duvodu
nechal oboje) a namisto nej jsem pripojil vystup z toho RF modulku.
Chodi to absolutne bez problemu.
Je tam ale par podminek:
 1, v DO musite najit vyvod, na kterem se objevi "cista" data bez
     modulacniho kmitoctu (jinak by se musel udelat nejaky RC filtr na
     jeho odfiltrovani)
 2, zajistit spravnou polaritu signalu na konci celeho retezce
     (ja jsem tam tusim daval jeden T na otoceni-vysilac vysila nosnou
     pri log.0)
 3, rychlost prenosu dat nesmi znatelne prevysovat max.modulacni
     rychlost tech modulku (radove 2Kb/s)
 4, modulek vysila i pri 3V napajeni, ale je lepsi (pokud je tam misto)
     dat do DO miniaturni 12V baterii a tou pak napajet samotny
    "vysilac" - s timto napajenim to chodi i pres nekolik mistnosti;
    jak vam ale potvrdi kazdej radioamater, vsechno je v antene
    (v tomto pripade v te prijimaci)

fuj to jsem se rozepsal (omlouvam se)
Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz