[OT] Casovani byti

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:28 CET 2004

Panove,

vim, ze toto tema sem nepatri, budu co nejstrucnejsi

>   prosim Vas, nevedel by jste nekdo o nejakym zajimavym zapojeni
>znamenalo upravy zarizeni. Kdo by jste mel, nebo vedel, ozvete se.
..

Sloveso byti se v podminovacim zpusobu casuje takto:
ja bych
ty bys
on (ona, ono) by

my bychom
vy byste
oni (ony, ona) by

Nechci ani nikoho urazit, ani menit tema teto konference, ani rozpoutat
slovni prestrelku, ani nic jineho, proste jenom mi ty cestiny uz prislo
lito. Ostatne mozkova kapacita cloveka se odhaduje v nejakych trilionech
nebo kvadrilionech bitu, snad se tam vejde krome ohmova zakona i tehle par
pismenek.

Josef Hanzal