ODRUSENI V AUTE

Novosad@vos-kh.cz Novosad
Středa Březen 17 11:44:27 CET 2004

> Date:          Wed, 28 Apr 1999 12:45:51 +0200
> From:          "Pavel Vagner sudent" <vagnerp@feld.cvut.cz>
> To:            Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject:       ODRUSENI V AUTE

> Nazdar lidi.
> Nejsem moc zbehlej v analog. technice a potrebuju v aute(Felicie)
> ziskat pekny odfiltovany napeti.Poradte jak na to.
>                                                                    dik vagy

To ja bych taky potreboval, ale jeste neco horsiho. Potrebuju na
motocyklu Jawa 50 typ 20 (no proste klasickej fichtl) udelat 5V ss.
Je to ale celkem problem, protoze magneto ma 6V st. Zkousel jsem
normalne grecak + filtracni kondik (velkou a malou kapacitu kvuli
VF). Zapojit jsem na to obvod s 555 a chodil asi tak 5sec. Tak mi
prosim taky zkuste nekdo poradit, jak to poradne vyfiltrovat.

	Dik.		Karel N.