generalni povoleni

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:26 CET 2004

A v te diplomce musi byt zpracovana i prenosova cesta, nebo jenom ty snimace
? - Pokud jenom snimace a zpracovani, zkusil bych se zamyslet nad pouzitim
bezdratovych modemu (kdesi jsem o to cetl), nebo pouzit nektery z
bezdratovych systemu pro spojeni pocitacovych siti.

Rozhodne to bude jednoduzsi na rozchozeni, a hlavne na povoleni. Ono totiz
dostat povoleni na vysilac neni jen tak ( a ani zadarmo). Je docela mozne,
ze hotovy prenosovy clanek vyjde levnej nez neco vyvyjet a pak to
schvalovat.

Roman K.