BIOS

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:26 CET 2004

On Thu, 29 Apr 1999, GeodezieSY wrote:

> Zdravim Vas,
> mam docela maly ! problem. Podarilo se mi omylem ? preprogramovat BIOS v
> FLASHi jinym, ktery tam nepatril a pocitadlo docela nechodi. Jedna se o
> zakladni desku FIC VB601 a AWARD BIOS. Pocitac nastartuje, provede test
> pameti, najde si vsechny IDE zarizeni (disky) a vytuhne. BIOS je po startu
> normalne pristupny pres DEL. Vyndavani baterky taky nepomuze. Nevite nekdo

Jestli to nejde nabootovat tak by slo vrazit tam scsi radic s biosem a
nechat ho prebrat rizeni a nabootovat z scsi disku a pak flashnout bios.
Nebo tam dat sitovou bootovaci kartu a nabootovat ze site a opet
flashnout. Nebo si udelat vlastni eprom v adresovem prostoru ktera trebA
Nnabootuje z nejakeho jineho zarizeni.
Proste obejit ten bios.
Doporucuji spise desku domrvit a reklamovat. Nebo koupit novou.

lada

> co s tim ? Preprogramovat a jak ?
> Diky.
> J.Konec    geo.sy@iol.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/