generalni povoleni

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:26 CET 2004

Kdyz u jsme u toho, zkuste kontaktovat NASA. Ti neco podobneho pouzivaji na
online sledovani kosmounautu :))))

Jinak k Breeze.net-u - myslim, ze je to zbytecne tezky kalibr.
Relativne  silne el. mag. pole by navic mohlo zpusobit zkresleni vysledku
(viz mobilni telefony a JIP, ARO). Nekde jsem kdysi videl
clanek o bezdratove propojeni PC v uzavrenem prostoru (dosak do 500 m by
snam mohl stacit).
Bohuzel si nepamatuju kde, ale asi to byl CHIP, Computer World, nebo BYTE.
Zkuste to v konferenci ibm-pc
tam by o tom mohl nekdo vedet.

Roman K.