Epson Stylus 800

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

Chtel by rici, pro ty, kdo pochybuji, ze to takova blbost neni.
Ja to pred lety stavel.
Mel jsem snimac v plotru ALFI (cely z Merkuru :-) a cele to bylo
pripojene k ZX- Spectru (predelani pro PC LPT by nebyl problem).
Ve snimaci byl KP101 a mala zarovicka. V dekoderu byl A277D a
invertory pro prevod do TTL.
Snimalo to ve 24 stupnu sede a ja jsem to prevadel do PC a tam to
zobrazoval. Fakt bezvadny, ale scanning trval dost dlouho (na te
EPSONce by to mela fachat rychleji.
Schema jsem mel ze stareho VTM (cislo si nepamatuji, ale muzu se
podivat), pokud by nekdo chtel videt nejaky naskenovane obrazky, tak
mu je muzu poslat.
Ja jsem ten snimac nemel moc dokonaly (samozrejmne vlastni vyroba) a
mel velky rozptyl, takze byl obrazek trochu rozmazany, ale kdyby se
dodelala optika, tak by to melo vcelku urovem.

PS: Fakt prijemnej pocit kdy clovek udela ve ctrnacti letech
vlastni scanner a naskenuje prvni obrazek (i kdyz jsem na nej cekal
asi hodinu).

Dne 16 Sep 98 v 10:26, napsal(a) Tomas 'Edison' Dresler:

> Sehnat nejaky snimac a udelat si scanner.
>
>       S pozdravem
>
>          Tomas "Edison" Dresler

S pozdravem Pavel Kriz