Fullduplex

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:36:04 CET 2004

>Zeptam se teda konkretne. Jde mi o fullduplexni transciever v pasmu
>430-440MHz. Bylo by mozne dat na vstup prijimace SAW filtr na 433.92MHz=
>
>(frekvence DOWN-linku tedy okolo 433.9), vysilat nekde okolo 440MHz
>(UP-link) a tyto signaly nejak jednoduse sloucit do jedne anteny?
>Mozna to vidim moc jednoduse, pokud je v tom nejaky problem, vyvedte me=
> z omylu.

nejsem VFak, jen jsem si trochu hral s rediomodulkama v tomhle pasmu a
jsem presvedcenej, ze presne takhle je to udelany.
Na 100% ti poradi napr. ve firme ART Brno, 05-45211403. Jednal jsem tam
s nejakym panem kterej na me udelal dojem, ze o tom vi vsechno a navic
byl velice ochotnej. Bohuzel nemohu najit jmeno, ale asi to byl nekdo z
sefu...

>Byl bych rad i za doporuceni nejake literatury.

zkus treba www.radiometrix.co.uk , tam je toho nejvic i s odkazy.

bye zdvorak