Zdravim konferenci

Vaclav Grund vgrund
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

> Jednak nezvladne frekvenci 50Hz, a jednak jsou tam uplne jine
> signaly. U VGA se posilaji informace do monitoru digitalne, u CGA a
> EGA analogove.

Ja myslim, ze je to trochu jinak. VGA ma stejne analogove signaly jako PAL.
Mam dojem, ze digitalni signaly ma pouze CGA a vyplyva z toho omezeni poctu
barev na 16.

Pokud mas alespon A500+ muzes pripojit VGA bez nejmensich problemu (valna
vetsina monitoru zvlada stary mod 640x480/ 60Hz  bez problemu).
Akorat je dobre oddelit vystupy HSYNC a VSYN nejakym neinvertujicim hradlem
- nektere monitory maji tendenci odebirat z techto signalu hodne st~avy
:-).
Ja jsem provozoval VGA na A500+ bez problemu.

CGA by se podle mne dalo pripojit vyuzitim digitalniho RGB vystupu Amigy.
Akorat nevim jak je to s frekvencemi.

	S pozdravem
			VaCLaV