Cache Logic , AVR

Vaclav Grund vgrund
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

> Take si nejsem jisty s pripojovanim externi pameti k AVR. Myslim, ze se
> pripojuje podobne jako k napr. k AT 89S8252. V dokumentech od ATMELu jsem
> nic na toto tema nenasel.
>
> []  mam pripojenych 32K k 90S8515, naprosto bezne prez 74HCT573. Ty RAMky
> jsem zkousel CY62256LL-70SNC (prodava RLX)  a UM61256AS-12
> (prodava RYSTON). Obe funguji v pohode a bez waitstatu.

Tak to je dobre. To jsem potreboval vedet.

> Pokud nekdo vite, kdo obvody "Cache Logic" prodava dejte mi vedet.
> []  tak o tomhle nevim nic...

Cache Logic jsou programovatelna hradlova pole zalozena na SRAM. Vyhoda je
ta, ze jejich funkci muzes preprogramovat v realnem case.Svoji funkci si
muze Cache Logic but samo nahrat napr. z EPROM nebo je muzes nahrat
procesorem (paralelni nebo seriove nahravani).  Takze napr muzes v realnem
case zmenit seriovy port na paralelni :-)

	Vaclav Grund