Svetelna zavora

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

On Fri, 25 Sep 1998, Petr Weissar wrote:

> Vazeni, mam takovy dotaz:
> mam udelat jako semestralni praci svetelnou zavoru na cca 20 m (mozna i
> vic).
> Potrebuji zjistit, jak vykonnou laserovou diodu by to potrebovalo, pripadne
> jestli by stacila i obycejna infradioda a za jakych podminek by tam sla
> pouzit (narocnost na optiku?).

Stacilo by pouzit HSDL-4230 (infra led 880nm 0.5A proud pri stride 1:4)
s malou cockou pred tim stoji to 22korun a my jsme to rozchodili s
prenosem dat 115kbps na 200m (ale vetsi cockou). Az to rehak da na server
bude tam clanek o irda komunikaci, uz je to napsany.
Myslim ze laserovou diodu nenni nutno pouzivat, navic se blbe moduluje.
Ale kdyby se dala sehnat modulovatelna laserova infradioda tak bych mel
zajem o informaci kde a za kolik.

> Pokud s tim nekdo ma zkusenosti nebo vi, kde potrebne informace najit,
> prosim o odpoved na nize uvedenou adresu.

Muzu poradit, mam zkusenosti s optikou kterou jsme delali  na to pojitko.

Lada

> Diky
>             Zdenka
>
> +--------------------------------+
> | Ing. Petr Weissar              |
> | weissar@fenix.zcu.cz           |
> | http://home.zcu.cz/~weissar    |
> | Zapadoceska univerzita, Plzen  |

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/