Svetelna zavora

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

On Fri, 25 Sep 1998, [iso-8859-1] Jan Kratochv=EDl wrote:

> S laserovou diodou, kterou prodavaj v GM elektronic by to slo v pohode.
> Zkousel sem s tim svitit pouze s tou cockou co tam je original a ve
> vzdalenosti cca 1km
> to ma rozptyl asi 5cm, takze by to melo bejt v pohode. Cytat se to da

To jste asi mel dobry kousek, ta moje ma mnohem vetsi rozptyl. Ale pisou
tam ze neni na trvaly provoz - asi bude provozem degradovat. A taky se
blbe moduluje (kvuli prijimaci je nutne vysilat pulsy).

lada

> jakymkoliv fototranzistorem i bez optiky.
> Myslim, ze vlastni konstrukce je prace tak na 20minut.
> Jan Kratochv=EDl, JoKe
> tel.: +420 - 603 - 234820
> mail to: joke@blesk.cz
>=20

 Vladimir Myslik =20
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses be=
low)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/