Svetelna zavora

tomas kapostas kapostas
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

>Vazeni, mam takovy dotaz:
>mam udelat jako semestralni praci svetelnou zavoru na cca 20 m (mozna i
>vic).
>Potrebuji zjistit, jak vykonnou laserovou diodu by to potrebovalo,
pripadne
>jestli by stacila i obycejna infradioda a za jakych podminek by tam sla
>pouzit (narocnost na optiku?).

No s infradiodou+optika na 20 metrov uplne v pohode, a keby si nedajboze
xcel pouzit laser.diodu - no ja mam take male laser.ukazovatko s
udavanym vykonom pod 3mW, a nekecam, ak poviem,ze ma viditelny dosah nad
500m :-), takze tych 20m je na laser luxus. vyhoda laseru - nepotrebujes
optiku :-), nakolko je to "laser".
V tohtorocnych KTE magazinoch som vydel zopar zapojeni na optozavory.
TOMI.