Odposouchavani GSM

Elektrosystem elsys
Středa Březen 17 11:36:03 CET 2004

> Jeden zaujimavy mail z konfery GSMINFO....
>=20
> Od technika, ktory pracuje v Globteli (samozrejme nebudem ho tu radsej
> menovat) som sa dozvedel nasledovne velmi neprijemne informacie.
>=20
> Ano - Globtel odpocuva vsetky telefonaty.
>=20
> Kazdy telefonat z mobilu a aj prichodzie hovory na mobil su nahravane
> a archivovane. Globtel vlastni na tento ucel diskove pole s kapacitou
> 30 TB (Tetra bajty). Cast tohto priestoru je vyuzita pre odkazovu =
sluzbu.
> [...]

Nejsem pravnik takze muj nazor nemusi byt spravny ale myslim si, ze =
preventivni odposlech uplne vsech hovoru je protiustavni.  Nebo snad =
existuje soudni prikaz k odposlechu vsech telefonnich hovoru pres mobil? =
Ma nekdo fundovanejsi nazor? A muze nekdo potvrdit, ze je to pravda?=20

Miroslav Stuchlik
elsys@sky.cz