Dotaz na GALy...

REZAB4@fenix.zcu.cz REZAB4
Středa Březen 17 11:36:01 CET 2004

Ahoj vsichni,
urcite nekdo z vas bude mit zkusenosti s Lattice GALy 16V8 a 20V8.
Hledal jsem po internetu, ale zatim jsem nenasel, jakym zpusobem se
tyto obvody programuji. Rad bych se dozvedel, kde bych mohl ziskat
potrebne informace, ktere bych potreboval ke konstrukci programatoru.
Muzete-li, dejte prosim vedet jakekoli odkazy na nejakou dostupnou
literaturu ci na internetove stranky. Nechce se mi totiz programator
kupovat nebo si chodit obvody programovat do skoly.
   Dekuji vsem, kdo docetli az sem a jeste vic tem, kteri odpovi.

                               Martin Rezab 5.rocnik FEL Plzen.