ispGALy

Robert Kotzian rodex
Středa Březen 17 11:36:00 CET 2004

 Ahoj Martine,
    osobne mam zkusenosti s FPGA ispLSI1016, tedy nikoliv primo s 22V10.
 Byl bych tedy schopen podat informace pouze o programovani isp struktur.
 Ty se programuji tak, ze se uvedou do programovaciho rezimu a pak se
 pracuje se 17 instrukcemi (vymaz urcitych casti struktury, vymaz cele
 struktury, programovani casti struktury, ...), ktere se do struktury seriove
 nasouvaji. Pro naprogramovani cele struktury je potreba napsat jakousi
 malou rutinku v techto instrukcich. Pochopitelne ta je uvedena v katalogu
 a mnou zmineny program pro par. port ji realizuje. Chci tim naznacit, ze
 naprogramovat isp strukturu neni jen o urcitem formatu JEDEC souboru.
 Toto jsou sice zkusenosti s ispLSI1016, ale domnivam se, ze jsou obecne
 platne pro vsechny isp struktury fy Lattice.
   Ten programek mam doma, ale hodim ho na WEB a necham tady v konferenci
 adresu (nejdrive tedy zitra). Jeste jednou zduraznuji, ze jsem delal
 s ispLSI1016 ne s 22V10, ale dle vseho hadam, ze je uni.

 Bert.