Dotaz na GALy...spec. pro Radima Kabatka

REZAB4@fenix.zcu.cz REZAB4
Středa Březen 17 11:36:00 CET 2004

> Kdysi jsem stavel programator GALu (16V8, 20V8) a mam jeste nekde podklady
> (SW i HW). Software k tomu umel programovat obvody ruznych vyrobcu a byla k
> tomu i autodetekce vyrobce. Muzu poskytnout jak schema tak i obsluzny
> program.
>
>                                    Radim Kabatek
>                                    rkabatek@oku-ka.cz

Docela rad bych se na to podival a verim ze by se to hodilo nejenom
me. Kdybys byl tak hodny a nechal to nekde na WWW a zde v konferenci
zverejnil odkaz, bylo by to perfektni.

                                    Diky Martin Rezab FEL 5. Plzen