Ovladani tlaku - tendence

Ondra Caha caha
Středa Březen 17 11:35:58 CET 2004

Preji pekny den.

   No penize tlaci vsude, ale potrebuju neco na profesionalnejsi
urovni.  Proto jsem se taky obratil sem, ze....

   Takze bych Vam byl vdecen za odkazy na nejaky komercaky.....
Nebo nekdo, kdo se pokusi to sestavit na skoro profi urovni at se
taky ozve.

     V kazdym pripade uz aspon vim co vlastne hledam.

          Proto vsem dekuji a neustavejte v celkem kvalitnich radach.

                                    Ondra C.