MAC monitor s PC VGAckem

lubos voros lubos-sw
Středa Březen 17 11:35:58 CET 2004

Podla toho aky monitor mas. Ide o to, ze starsie monitory Apple RGB a
Apple High Resolution 14 vedeli len Apple rozlisenie t.j. 864x632
(presne to uz neviem) a preto nebolo mozne ich pripojit. Tu nepomoze ani
redukcia. Movsie monitory to vedia, lebo su vyrabane ako multiscan, len
konektor je DB15 dvojradova. Taketo redukcie predava Philips, YAMA, atd.
Kazda kto predava na Maca ich ma. doporucujem sa kontaktovat na neakeho
Apple dealera vo Vasej lokalite. Ten Vam povie aj part number monitora,
alebo mi ho poslite a ja sa pozriem do mojich starych Fact sheetov od
Appla z rokov 92-97, alebo na service CDROM.

S pozdravom LR, cpe klub