100MIPS procesor

Lubos Voros lubos-sw
Středa Březen 17 11:35:56 CET 2004

Je to SX cip a predava ho  v CZ Mite Hradec Kralove. Cip ma 2K FLASH a 136B
RAM. Ostatne je publikovane na www. scenix.com
Programator je mozne pouzit od Parallax Inc. SX-Key alebo od Grich C
compiler (dodava www.cpe.sk) s vlastnym programovanim. Jazyk su k dispozicii
asembler, C a cpe. klub pripravuje F-Basic.
Cip SX100 je plne kompatibilny s PIC 16C5x radou a ma naviac obvody pre
debug a kavlitne interupty. Je k dispozicii vela virtualnych kniznic.
Mozem len doporucit, navstivte www.cpe.sk rubriku HOT NEWS, tam najdete
najnovsie veci.

LR

CPE Club