osetreni tlacitka

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:35:56 CET 2004

Ahoj Vsici

>Od: Petr Srovnal <SROVNALP@sloup.upol.cz>
>Komu: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
>Datum: 22. =F8=EDjna 1998 16:32
>P=F8edm=ECt: osetreni tlacitka

>nebo stisknute tlacitko ( nic noveho ! ). Muzete nekdo poradit,
>zvolit MINIMALNI casovy interval, ktery lze s jistotou povazovat za
>stisknute tlacitko ( klidovy stav ), abych zbytecne neplytval
>strojovym casem procesoru. Muj odhad je asi 150 us.
J=E1 jsem taky pripojoval ke svemu jednocipu tlacitka a delal jsem to =20
tak, ze jsem porad dokola cetl port a pokud na nem byl Xkrat za sebou =20
stejny stav, uznal jsem to jako stisknute tlacitko, pokud byl jiny ze =20
smycky jsem vyskocil a pokracoval v praci jinde, po skonceni jsem se =20
zase vratil na zacatek, kde to testovalo, jetsli je neco stlaceno. Jen =20
tak cvicne jsem si takhle postavil hodiny, kdy v preruseni jsem jednak =20
obnovoval dynamicky displej a druhak jsem cital vteriny minuty a =20
hodiny, a kdyz jsem zrovna nebyl v preruseni, tak jsem testoval =20
tlacitka a delal ruzne akce s tim, ze kdyz nebylo stisknuto tlacitko, =20
tak mi procesor prevadel data z promenych do videopameti. Tlacitky jsem =
=20
pak nastavoval hodiny, minuty nebo zobrazoval na displeji nejake =20
kontrolni obrazce a tak... Delal jsem to jen cvicne, kdyz jsem se ucil =20
jedocip vubec pouzivat. ale i tak to chodilo dost spolehlive... Za to X =
=20
to chce doplnit cislo nejlepe zkouskou, aby to zbytecne nestalo ve =20
smycce a zase aby to nebralo zakmitavani tlacitka. ja pouzil tlacitka =20
jako jsou ve starych telefonech (TESLA ES xxxx) a stacilo mi nechat to =20
cist 32krat.

ByE milan