Digital audio

Lubos Voros cpeclub
Středa Březen 17 11:35:56 CET 2004

Axis vyrobky poznam pomerne dobre. Maju kvalitne printservre a ten geret
pripajaju na jeden z ich printservrov. Nepamatam si na ktory, ale co stym
dalej. Mozno sa to zmenilo, ale ich predstav bola pustanie po LAN sieti. je
to zaujimave, ale nakladne. Ja potrebujem riesenie na baze bezneho DVD
playera a beznych D/A prevodnikov na 24bit (az tak bezne nie su).
Som rad, ze to rozputalo taku debatu a ze niekto v tom urobil poriadok.
Pokracujme dalej a dohodnime sa na neakom cislovani alebo inom oznacovani
sprav, lebo naozaj to chodi jedno cez druhe.

S pozdravom

LR, cpe klub

CPE Club
Club for Friends of Elecronic