PIC nbo ATMEL ?

Jiri jreich
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Chaos - Zdenek Dvorak [SMTP:zdvorak@snt.cz]
Odesl?no:	23. ??jna 1998 21:15
Komu:	'fsg-news@mobil.cz'
P?edm?t:	RE: PIC nbo ATMEL ?

[]  Zdravim

Jinak na podobne ulohy jako pises se mi velice libi nova RISCova rada AVR od Atmelu.
[]  Me celkem taky, ale uz delam s AT xx51 a mam na ne programator. Nevis jestli jde pouzit
taky na AVR? Co jsem se tak zbezne koukal, tak jsou asi pinove kompatibilni, jak je to s programovacim
algoritmem?

Programator se da postavit do 500,- a vsechny podklady jsou na siti. Zakladni vyvojovy
prostredi, assembler a PGM soft je zdarma na siti.
[]  Muzes mi napsat odkaz?
Jit ted do 89C2051 se mi nezda perspektivni.. ceny se od AVR ve stejne tride lisi par korunama.
[]  Pro nejake aplikace muze byt vyhodou softwareova kompatibilita s MCS51.

[]  Ahoj
				Ji?? Reich
				jreich@top.cz