PIC nbo ATMEL ?

Petr Stehlik petr.stehlik
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Ing. Robert Holas <holas@bobes.anet.cz>
Komu: Multiple recipients of list
<fsg-news@mobil.cz>
Datum: 23. října 1998 11:27
Předmět: PIC nbo ATMEL ?

>Chci se pustit do programovani jednocipu.
Premyslim jestli zacit s PIC
>(konkretne xxxF84) nebo s ATMELEM (AVR ci
89C2051).
>Muzete se nekdo podelit o zkusenosti (vyhody a
nevyhody).
>Potrebuji vyuzivat ser.linku, ukladani konstant
do EEPROM, merit analogovou
>velicinu a generovat pulsy v presne definovane
casove prodleve.
>Doposud jsem pouzival UCB/PICII a ATMEL s
implementovanym Pascalem. Ale jsou
>drahe a vejde se do nich malo programu.
>Diky Bobes
>===========================================
>Ing. Robert Holas,  Dvur Kralove n.L.,
0603/467946
>                    e-mail: holas@bobes.anet.cz
>===========================================

Prakticky je to jedno zalezi jen na tvem
rozhodnuti, ja preferuji 51 je u nas lepe
podporovana a
to nejen na FSG.
Ma vyhodu ze zdrojovy kod je prenositelny na
vsechny svoje klony, coz se o PICech neda rici.
Pici maji zase nektere jine vyhody.
    Nejlepsi je sepsat pozadavky konkretni
aplikace, potom do tabulky parametry ruznych
procesoru
a vybrat.
    Ja bych volil 51.
Diskuzi co je lepsi nechme konovi, ma vetsi hlavu.
Kazdy procesor je vnecem lepsi nebo horsi nez ten
druhy.