Hlasovy vystup

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

>Z toho jsem pochopil, ze prehravate konstantni slova ruzne
>poskladana. Ale slozit rec podle pravidel z hlasek je trochu neco
>jineho. Napr. NB Speech Engine do Windows umi mluvit uplne perfektne,
>sic anglicky, ale je to hoooodne velke na to, aby se to vypalilo do
>jednocipu. Tam jde o navaznosti, prodlouzeni samohlasek, zmeny
>intonace, prizvuk na zacatku slov... To by chtelo lingvistu. Nemate
>nejakeho v zaloze?

Mno, pro prvni pokusy by asi bylo jedno jestli to bude mluvit anglicky nebo cesky. Ale nevim, jestli je realne vubec vymyslet, jak by vzorky jednotlivych hlasek meli vypadat, natoz je pak nejak vytvorit. Mel jsem predstavu, ze by se vybraly z nejakeho hotoveho softu a zkusilo by se, jestli se to da prehrat jednocipem. Ja bouzel zadny takovy program pro PC nemam ani na Inetu jsem nic poradnyho neobjevil( za vsechno chteji penize :-(  ).
No kdybyste nekdo chtel spolupracovat na vyvoji, ozvete se. Sam bych si asi na to netroufnul ...
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117