PIC...

subcik@jablotron.cz subcik
Středa Březen 17 11:35:55 CET 2004

> Ked uz je rec aj o PICoch...nevie niekto o ekvivalente 16F84 (16C84), ktory by bol vcelku rovnaky, az na to, ze by
> mal vacsiu pamat programu?

Z produkce microchipu neexistuje podobny obvod (s programovou
EEPROM). Pokud netrvas na datove EEPROM, alternativou je SX18AC od
SCENIX (2k pameti Flash), ten je hodne podobny, ale ne plne
kompatibilni (nema treba ADDLW, SUBLW, mnemonika je trochu jina)

Pripadne zcela kompatibilni s PIC16F84, ale s pameti PROM je
PIC16C558 (2k programove PROM, 128 byte RAM)

Dalsi moznosti je novy procesor PIC16CE625, ktery odpovida 558ce ale
navic ma 2 analogove komparatory a 128 byte datove EEPROM (jinak
obslouzena nez u 84ky)

Mam takovy dojem, ze Microchip preferuje OTP a na verze EEPROM kasle.

bye
Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962
E-mail: subcik@jablotron.cz