nabizim job

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:35:54 CET 2004

zatim nezavazne shanim nejakeho silene namakaneho VF (pasmo LW) bastlice
ke spolupráci na rozumne komercní bázi.
Predstavuju si cloveka, kteremu dam dostupne informace, reknu mu co z nej ma
vypadnout a dohodnu cilovou provizi a on bastli a bastli a zkousi nejlepsi varianty
a v terminu z nej vypadne dokumentace k zapojeni, vzorek a uctenka (pokud nema
firmu, tak asi na smlouvu nebo VPP nebo nejak). Pritom sam vymysli ruzne
varianty, vylepseni a zpusoby reseni tak aby to bylo na urovni 20 stoleti.
Pritom mi kazdy den nevola at mu sezenu 200pF varikap nebo dokumentaci k xyz...
Chci nekoho opravdu dobryho a samostatnyho, kterej ma cas a chut se tomu
venovat - uz to meli tri místni a kazdej to po case vratil s tim ze nevi/mena cas/
nema chut/ nema pristroje/ nema rozum..... Ted to ma ctvrtej a jestli to i ten
vrati tak dostane sanci ten kdo se mi tady pripadne ozve.
Preferuju jizni moravu.

				nabidky prosim na zdvorak@hw.cz