IrDA zapojeni

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:35:53 CET 2004

On Mon, 2 Nov 1998, [ISO-8859-2] Tom =A9upka wrote:

> Ahoj!
> Se zajmem jsem si precetl clanek o IrDA komunikaci na HW serveru.
> I kdyz mam pomerne stary mainboard (P5I430VX-250 Explorer), ma podporu
> pro IrDA - primo na MB je konektor s oznacenim IR Header.
> Piny jsou oznaceny IrRX, Gnd, IrTX, Vcc.

Pozor, nektere matherboardy to mohou mit negovane, videl jsem jeden kde se
dala polarita nastaviot v biosu.

>=20
> Co je potreba na tento konektor pripojit, abych mohl pouzivat IrDA?
> Staci HSDL-1000?

Ano, soucastky hodne blizko a nevest napajeni pod tim svabem ale ze predni
strany.

>=20
> V ARA4/96 byla uvedena informace o CS8130 z nabidky ASICentrum. Ten je
> napajen 3V a ma umet jak IrDA, tak i "dalkove ovladace" na 38kHz. Ma
> nekdo s timto obvodem zkusenosti?

Lada

>=20
> Diky
> TomSupka@bigfoot.com
>=20

 Vladimir Myslik =20
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses be=
low)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/