Casovac PC 8253 (II)

Pavel Krejčí xkrejcip
Středa Březen 17 11:35:52 CET 2004

Cauky ja pouzivam mod 3  2. casovace 8253. Nastavi mu delicku na 1, potom je 12
tiku zhruba 10us. Ale nejak nevim jestli se da povesit na nejake preruseni. Ja
to pouzivam v DOSu, takze jedna smycka cteni stavu citace je kratsi nez 10us a
v pohode si to ohlidam sam.

Je to nejak posany v sysmanovi. poku ho nemas emajlni mi na soukr. adr. a ja ti
ho poslu a ttachementu.

--
Pavel Krejci  tel. +420-206-670745 (vecer)
Pod Vrchem 2888, Melnik 276 01

xkrejcip@feld.cvut.cz
pkrejci@iol.cz