Elektronicky kompas

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:35:51 CET 2004

Ahoj mas pravdu potrebuji absolutni smerovani a tak musim pouzit kompas, to gyro je tam jako zalozni syst?m
Pro mista s rusivym magnetickym polem (objizdeni reprobeden atd).
Podivam se na tu slovenskou stranku jak mi bylo doporucovano snad to najdu. Instaloval jsem toti? W98 a omylem jsem si smazal n?kolik poslednich prijatych prispevku:(.

		Jiri Reich
		jreich@top.cz

-----P?vodn? zpr?va-----
Ahoj,
Jetli potrebujes absolutni smerovani tak budes muset pouzit kompas.
Pokud ne tak pouziti gyroskopu se mi zda jako velmi dobre reseni.
Predpokladem je piezo gyroskop ktery ma funkci "Heading Lock" to znamena
ze si zapamatuje smer a ten potom drzi.