Elektronicky kompas

Stanislav Šmejkal S.Smejkal
Středa Březen 17 11:35:51 CET 2004

Jsem to slysel podobne. Pokud najdeme asi tak jednou denne presny bod. Bude
cely den chodit GPS pomerne presne (radove metry). Bylo by dobre sledovat
vlastni pohyb, protoze umyslna chyba druzice se meni skokem.

P.S.: Slysel jsem, ze vojaci to delaji prave takhle a aby nahodou
nedochazelo k chybam tak treba k dobe valky v Perskem zalivu chodilo GPS s
presnosti do 1 metru vsem.

Standa

Existuje jeste jeden zpusob zvyseni presnosti. Udajne je vysilana umyslna
chyba presnosti ve stejny okamzik stejna pro vsechny vysilace => pokud jsou
dostupna data od dvou GPS ve stejny okamzik, pak by jejich rozdil nemel byt
zatizen chybou => pokud dame jednu GPS na znamy bod, pomoci druhe ziskame
udaje s podstatne vyssi presnosti. Osobne neodzkouseno.

Jiri Jaros
elsoft@ova.comp.cz
http://www.elsoft.cz
mobil: 0603 422977