Oscilatory 433.92 MHz

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:35:50 CET 2004

Zdravim vsechny,
pred casem tady bezela diskuze okolo oscilatoru, ktere se pouzivaji v ovladacich na 433 MHz. Podarilo se je nekomu nekde sehnat? A zkousel jste s nima nekdo ten vysilac postavit? Mam tady par veci odzkouseno s hotovymi moduly, bohuzel pro to co bych potreboval vychazi vysilac prilis veliky. Potreboval bych si ho postavit na miru, ale nicit ten modul jen kuli oscilatoru se mi nechce. Mam vysilaci modul z Eniky a tam je dokonce oscilator SMD.

BTW:Nezkousel jste nekdo ty prijimace superhety? Jde mi o to, ze vystup je pouze z detektoru a pro pripojeni do dekoderu je potreba nizkofrekvenci zesileni a tvarovac. Sice jsem uz neco vymyslel, ale jestli to mate nekdo uz vyzkousene, rad se necham poucit :-).
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117