Offtopic: elektrika k motorce Honda AC05

Zapadlo Petr Ing. PetrZ
Středa Březen 17 11:35:49 CET 2004

Zapojeni vyse jmenovane nemam, ale ono zas tak vyjimecne nebude.

To cosi byl zrejme regulator, jinak zapojeni techto regulatoru a cele
instalace neni nijak slozite, zapojeni si jiste nakreslis hlavne vyvodu
alternatoru a pak se k tomu da velmi jednoduse udelat nejaky regulator.
Skoro vsechny firmy pouzivaji temer totez zapojeni ve kterem jsou 2
tranzistory a nejaka zenerka.
Pokud mas zajem muzeme o tom podiskutovat, pripadne ti muzu poslat
nejaka schemata ruznych regulatoru a zapojeni.
S pozdravem
Ing. Petr Zapadlo
I.F.T. PROGRES a.s.
st=F8edisko 21 - HW
Dluhonsk=E1 43, P=F8erov
tel. 0641/225114
fax. 0641/225457
mailto: petrz@iftprogres.cz

-----P=F9vodn=ED zpr=E1va-----
Od: Tomas 'Edison' Dresler [mailto:dreslet@feld.cvut.cz]
Odesl=E1no: 25. listopadu 1998 19:29
Komu: Multiple recipients of list
P=F8edm=ECt: Offtopic: elektrika k motorce Honda AC05

	Pomozte mi prosim. Marne shanim schema k %subj%.=20
Kamarad by potreboval predelat celou elektrickou instalaci, protoze=20
jak jsem se dival, ma napr. baterii primo na alternatoru, prepaluji se=20
zarovky (a halogenky jsou celkem drahe), chybi tam "cosi" - bylo=20
to cerne a uhelnate :-( - snad usmernovac???
	Uz nejakou dobu mailuju do ruznych konferenci po celem=20
svete, ale nikdo se mi zatim neozval.
	Diky.

  =20
      S pozdravem

         Tomas "Edison" Dresler
     =20
E-mail: edison@hw.cz
nebo:   dreslet@feld.cvut.cz

ICQ#:   21938974 (pozn. ICQ nepodporuji, boura mi W95)