U664

Petr Zapadlo petrz
Středa Březen 17 11:36:17 CET 2004

Predem se omlouvam vsem za diakritiku, neuvedomil jsem si ze vnitrni =
posta nen=ED posta internetova.=20

Delicku U664 jsem pouzil ve sv=E9m citaci. Prvotni konstrukce vychazela =
z nejakeho radioamaterskeho sborniku kolem roku 88. (Asi to byl =
Klinovec). Na vstupu mam sice 50 ohmovy odpor, ale nemusi tam byt =
(Prizpusobuji koax. kabel). Pokud to provedete jako sondu s tim, ze =
merici hrot pujde primo na vyvod vstupu IO. Ja tam mam je=B9t=EC dve =
antiparalelni diody na zem, kvuli prebuzeni. Delicka velmi rychle a rada =
odchazi pokud se jeji vstup prebudi.
Co se tyka meho provedeni, tak jsem to ubastlil na oboustranny plosny =
spoj, na kterem je cela jedna strana zemnici plocha a na druh=E9 strane =
jsou spoje a soucastky jsou pajeny bez vrtani der primo na stranu spoju =
s co nejkratsimi privody. (Pseudo SMD). Vstupni privody (signalove) jsou =
pajeny ve vzduchu a nevazi se na plosny spoj. Tuto delicku jsem zkousel =
na 20Mhz a niz uz mi nechodila. Pak jsem ubastlil jednotranzistorovy =
oscilator na 1290Mhz a tam stacilo priblizit vstupni sondu k oscilatoru =
aby citac ukazal zpravnou hodnotu.
Pozor jenom na to, ze delicka bez signalu samovolne kmita a ukazuje =
hodnoty naprosto chaoticke. Pokud pripojite vstupni signal, delicka se =
zasynchronizuje a zmeri spravnou hodnotu.

S pozdravem=20

Ing. Petr Zapadlo
divize 02 - v=FDpo=E8etn=ED technika
I.F.T. PROGRES a.s.