hledam planek

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:36:17 CET 2004

At 16:01 16.5.1998 +0200, Richard Kopal wrote:
>Zdravim vsechny
>
>Rad bych si postavil nejake jednoduche zarizeni, ktere je ovladano
>pomoci paralelniho portu (treba jenom blikani nekolika LED). Nemel by

V podstate je to hrozne jednoduchy, staci aspon castecna znalost Pascalu nebo Basicu a binarni soustavy :-)
Pro prvni pokusy bohate postaci, kdyz pres odpory kolem 330R pripojis nizkoodberovy ledky primo na vystupy LPT proti zemi. Vystupy maji v log.1 "vytlak" asi 10 mA, takze ledku uziveji. Vetsinou vydrzi i zkrat na zem. ( Ovsem ne na +12V ( nechtene vyzkouseno

S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi