differential integrator

Tomas Kapostas kapostas
Středa Březen 17 11:36:16 CET 2004

Hi!
Potrebujem helfnut s jednou vecou, vola sa to "diferencialny integrator".
ma mat dva vstupy + a - a vystup, ma mat casovu konstantu 100ms.
na vstupy prichadza signal cez elekt.switche, ktore vzorkuju 1.65ms a
vzorkovanie trva 30us. switche pracuju sinchronne, ale casovy rozdiel medzi
zaciatkom vzorkovania switchov je 150us.
t.j: switch na - "otvori", 30us caka, zavrie, pauza 120us, otvori switch na
+, 30us caka, zavrie, pauza 1.47ms, atd.dokola.
mna zaujima ten diferencialny integrator.  Ako na to???
Co vlastne robi diferencialny integrator?
Jednoduchy (RC) viem, ale tento...........
Dopredu dik, TOMI.