Atmel AVR - proboha proc?

Tomas 'Edison' Dresler DRESLET
Středa Březen 17 11:36:15 CET 2004

> Kolega ma podobne problemy s nejakym 51 Atmelem rady 89. Taky rikal ze =
> se mu to
> chova nestabilne a nevyspitatelne. Nekdy to bezi OK a nekdy treba vubec.
> Poradte cim to muze byt. Pokud si nejste jisti, tak alespon tipnete.....
>

> bye zdvorak

   Mel jsem podobny problem. Vyresil jsem to zmenou velikosti
kondenzatoru na krystalu. Ale tykalo se to 2051. A druhym
velkym problemem byla resetovaci cast. Obcas R a C nestaci, takze
jsem radeji pouzil 7705 (v GM ji maji snad za 20,-).

      S pozdravem

         Tomas "Edison" Dresler

Tel.: +420 467 52 11 88 (domu, pouze o sobotach a nedelich)

E-mail: dresler@mobil.cz
nebo:   dreslet@feld.cvut.cz