repro

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:18 CET 2004

Martin Marusak wrote:

> No, ja mam zvukovku normalne pripojenou na NF VSTUP veze urceny pro =
> vnejsi signaly pomoci jednoducheho kabelu na jednom konci s DIN 5 =
> kolikem (ve vezi), na druhem se stereo jackem (do karty). Pritom je =
> treba mit samozrejme zapnutou vez (zesilovac) a mit ho prepnuty na =
> prislusny vstup - takze pri tom jiz nejde poslouchat z teto veze nic =
> jineho :).
> V takovem pripade me pak impendnce reproduktoru vubec nezajima.
>
> PS: na ten samy kabel take nekdy pripojuji wolkmena.

Nektere lepsi veze maji vstup na KARAKOE, ktery lze na tyto ucely vyuzit.Bohuzel
jej maji jako dva jacky, kazdy pro jeden kanal a se samostatnou regulaci urovne
(alespon moje AIWA), navic je opruz neustale prehazovat kabely, pokud chcete
cistej poslech a pouzijete externi vstup...

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
FSg   : Http://fsg.mobil.cz

PS: Pripojte si FSg news - http://fsg.mobil.cz/newsy.htm