Peltieruv clanek

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:14 CET 2004

On Mon, 1 Jun 1998, Ladislav Sieger Ing.CSc. K302 wrote:

> Hi,
> nevite nekdo o firme, ktera dodava Peltierovy clanky? Mate nekdo
> zkusenosti? Potreboval bych ochladit jakousi merici sondu na teplotu
> okolo - 40'C. Ma-li okolni prostredi 40'C, jedna se o teplotni spad
> okolo 80'C.

Kdysi jsem shanel peltier do pocitace na ochlazovani procesoru - takovy
chladic s peltierem o rozmerech cca. 30x30 mm stoji pres 3000 kc
samozrejme by to chtelo jen ten clanek nic vic - v takovych tech
chladnickach do auta se to taky pouziva.

			Lada

>                                                     Diky
>                                                        Lada
>                                                           :-)

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/