Peltieruv clanek

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:36:14 CET 2004

cau Lado,

Peltiery pred casem vyrabela (a snad jeste vyrabi) Kromerizska
firma Ekos (sidli na Spacilove ulici). Montuji z toho autochladnicky.
Tech minus 40 ale asi jednim clankem nedosahnes, da se to ale
zapojovat do kaskady a pak by to melo jit. Kdysi jsem s tim bastlil
chladic na Cyrix CPU, ale nepresvedcilo to....

                                        bye zdvorak