Divnej konektor VGA

Pavel Rybnicek PRYB4376
Středa Březen 17 11:36:12 CET 2004

>      Koupil jsem si 386-kovy terminal ktery ma integrovanou VGA grafickou
> kartu, ale vystupni konektor je CANNON-25. Netusite nahodou nekdo, jak to
> muze byt zapojeny? Existuje pry jednoducha redukce na normalni VGA konektor
> CANNON-15.
>           Dik
>                Zdenek Sara
>                zsara@con.ln.skoda.cz

Resil jsem neco podobnyho, predelaval jsem IBM terminal MEMOREX
TELEX, tusim ze neco jako V1472 nebo tak nejak, na std VGA. Ma to
taky 25 Cannon, ktery obsahuje napajeni (+-5, +-12), GND, 3 barvy +
barevny zeme a 2 INVERTOVANE synchrosignaly (invertovane vzhledem ke
std VGA) (stacilo dat tam rychlej invertor, tusim ze neco jako
74LS04). Myslim, ze s pomoci osciloskopu a sroubovaku by to melo jit
vyzjistit. Jestli chces, tak ti neco poslu o tom IBM terminalu.
Rybak