Fwd: SAW resonatory na 433.92MHz

rsvarc@thermoking.com rsvarc
Středa Březen 17 11:36:12 CET 2004

Ahoj Honzo,
 ohledne preposilani html stranek nemej obavy. Chtel jsem jen abys vedel,
az se budes
 na nejakou odkazovat, ze nemam moznost na ni kouknout.
Preposilam odpoved od Tomase na dotaz kolem superhetovych prijimacu (
frekvence
mezifrekvencniho filtru je > 100 kHz). Konferenci SAW probehly kolem
15.4.98.
                                                                    Ahoj
Robert  OK1FEN.

"Tomas Chvatal" <ezopaci@mbox.vol.cz> on 15.04.98 18:20:10