Novy design

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:12 CET 2004

Zdravim vsechny ctenare HW news

Od 15.6 jsem, jak bylo predem annoncovano, spustil novy design na HW
serveru. Zaroven byl nazev zmenen na HW server a nekolik veci bylo
zmeneno. Blizsi informace viz. www.hw.cz/kdo_jsme.htm

POKUD MATE S NOVYM DESIGNEM PROBLEMY, NECO SE SPATNE ZOBRAZUJE, NEJAKY
LINK NEFUNGUJE - POSLETE MI PROSIM MAIL S BLIZSIM POPISEM MISTA, KDE SE
TAK DEJE...

Zaroven startuje vyvojovy tym LAB-51
Tento system byl vyvynuty behem 3 let nekolika lidmi (viz me podekovani
predevsim V. Micanovi a J. Stankovi) a mel by umoznovat univerzalni
vyvin aplikaci pro jednochipy x51.
Zaroven se startem prvniho stadia uvedeni systemu hledame team dalsich
cca 5. lidi, kteri podobne apokace vyvijeji a chteli by se podilet na
odladeni tohoto systemu.

Clenove vyvojoveho teamu ziskaji zcela ZDARMA !!!! kompletni sadu
soucastek a DPS. Zaroven bude jakmile si to nutnost vyzada zrizena
specialni konference o teto problematice.

Casem bych rad odstartoval touto formou zalozeni archivu vyvyjenych
aplikaci. Zpocatku bude programovacim jazykem pouze assembler, ale casem
bych to rad rozsiril na C pro x51. Pascal byl obavam se slepa vyvojova
vetev....

Pokud tedy mate zajem byt cleny tohoto vyvojoveho teamu, poslete mi mail
na Rehak@mobil.cz (ne do konference !!)
Zatim jsou cleny :

Jan Rehak - vyvoj HW i SW
Tomas Kouba - vyvoj SW a programovaciho prostredi
Tomas Dresler - testy aplikacnich vlastnosti, vyvoj SW
Jan Stanek - zakladatel SW rutin, vyvoj SW
Vaclav Mican - Autor zakladni desky ve verzi 1.0 - HW vyvoj

Dalsich 5 lidi jeste hledame. Poslete prosim avuj mail proc a co mate
zajem odladovat na tomto prostredi a ja se vam ozvu.

Bohuzel nase financni moznosti jsou omezene, takze dalsich 5 lidi a
posleze i zbytek si bude moci zakoupit cele vyvojove prostredi  u firmy
SEMACH - www.hw.semach/firms/semach/ za cenu soucastek a DPS - 450 Kc
(jenom soucastky vyjdou u GM na 380 Kc v pripade ze budou mit prave na
sklade ty nejlevnejsi typy soucastek, coz se temer nestava, takze realna
cena je cca 500 Kc) a DPS je podle ceniku SEMACHu za cca 115 Kc, takze
cena 450 Kc je skutecne zavadejici...

Tak v polovine prazdnin bude system v takovem stavu, aby mohl byt
profesionalne dodavan jako vyvojovy kit.

To je tak zhruba vse, ponekud obsaznejsi verze tohoto textu se objevi
cca za tyden na serveru.

S pozdravem a heslem  BASTENI A VYVOJI ZDAR !!  :-))))

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
WWW   : Http://HW.cz