Anonce IO v konferenci

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:11 CET 2004

Michal Leinweber wrote:

> Vyborne .... zeptal sem se teda Rystonaku a toto byla jejich odpoved...

> Co s tim ? Proto me zajimalo jestli nekdo nevi kde koupit soucastky
> AnalogDevices
>
>                 Sorry za offtopic

O to nejde, dotazy smerujte na  mailto:Milan.Salek@ryston.cz , on vam
pripadne i poradi, kde koupite jeden kus.
Jde jenom o to, ze tohle ma byt konference o elektrotechnice a ne o
konkretnich soucastkach a marketingovych problemech. Snazte se to prosim
respektovat, casem na tyto problemy zridim specialni konferenci...

S pozdravem

   Jan Rehak

Web  : www.HW.cz
Mail : Rehak@mobil.cz