AD prevodnik D520

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:36:11 CET 2004

mam original DDR katalogy (ti to vyrabeli) z roku 1987 a tam je datasheet
na dvou stranach pohlednicoveho formatu. Ale je tam alespon popis vyvodu
a blokove schema a kdyz to nejak prelozis do nejake lidske reci, tak by
pripojeni k LPT nemel byt problem. Ma to ale MPX vystup, tak to bude dost
narocny na zrani vykonu pocitace -> ze to asi nebude primo pouzitelny pod
wokna, nebo budes muset ubastlit nejakej mezixicht. A to bych uz radeji
pouzil nejakej jinej prevodnik (napr pro mou milovanou I2C..:-).

Jestli po tom "datasheetu" touzis, tak mi posli faxovy cislo a ja ti to
faxnu.

                                                                    bye
zdvorak