Terminal DIGITAL

zsara@con.ln.skoda.cz zsara
Středa Březen 17 11:36:11 CET 2004

     Cau,
          pred nedavnem jsem koupil terminal od firmy DIGITAL, uz jsem se
tady ptal na divnej VGA konektor. Diky za rady, graficky vystup uz funguje
. Ted ale vubec nevim, k cemu mi ten terminal vlastne bude, ale za stovku
mi bylo lito to nekoupit... Kdyz ho zapnu, nejprve na obrazovce zacne
pribyvat radek hvezdicek, tusim, ze testuje pamet a pak asi v 10sec
intervalech vypisuje hlasku: "E:A2". Nejsem z toho moc chytrej, asi ceka na
komunikaci, ale na jakou? Po ethernetu??? Staci to pak propojit s Linuxovym
serverem???

                         Zdenek Sara
                         zsara@con.ln.skoda.cz